اغفال دختر جوان توسط مرد شیطان‌صفت با وعده ازدواج روزنامه فرانسوی مدعی شد: زنان ایرانی به محض بیدار شدن آرایش می‌کنند، حتی اگر بیمار باشند! رژیم غذایی مدیترانه‌ای خطر مرگ زودرس در زنان را کاهش می‌دهد زنان کاندیدا و تعریف تازه آنان از رجل در قانون اساسی ویدئو | با حجاب برای اولین بار از قدم زدن در خیابان لذت بردم هشدار سازمان غذاودارو درباره استفاده از مواد سمی خطرناک در رژلب‌ها مهریه سنگین در ازدواج چه ضمانتی خواهد داشت؟ کودکان در نمایشگاه کتاب امسال بودجه محدود، اما خرید هدفمند داشتند ویدئو | روایت یک دختربچه ساکن غزه از جنگی نابرابر | گناه ما چیست؟ راهیابی نماینده خراسان‌رضوی به تیم ملی شطرنج بانوان پای ایوان فیضیه حماسه ماندگار قیام ۱۵ خرداد با حضور زنان تاثیرگذار پوستر | جایگاه زنان از منظر شهید جمهور کتابچه شرح وصیت نامه امام خمینی (ره) توسط بانوان فعال مشهدی منتشر شد عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» در کتابفروشی‌ها | قصه زن فرانسوی که شیعه شد زیاد بغل کردن نوزاد خوب است یا بد؟ ویدئو | روایتی دخترانه از زیارت امام رضا (ع) نجوا‌های دختران مشهدی با امام رضا(ع) ۶ مدال ایرانی بانوان در پایان روز سوم دوومیدانی غرب آسیا کسب شد صرف هزینه میلیاردی بانوان پولدار برای مادرشدن بدون بارداری! زنان، درگیر دوگانه اشتغال و مادری
سرخط خبرها
برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان «شهربانو»

برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان «شهربانو»

  • کد خبر: ۱۹۶۵۶۷
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی در این خصوص اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهد به مناسبت ولادت حضرت زینب و گرامیداشت شهدای سلامت، از هفته آینده در ۲۳ رشته ورزشی مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد از سال گذشته و در راستای توسعه و گسترش ورزش بانوان مشهد، آغاز گردید و در نخستین دوره خود، با استقبال پرشور ورزشکاران مواجه گردید و میزبان بیش از ۳۰۰۰ بانوی مشهدی بود.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این جشنواره و المپیاد ورزشی از هفته دوم آذرماه، دومین دوره خود را سپری خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰۰ بانوی ورزشکار مشهدی، در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

سیدحسین غیاثی تاکید کرد: در این دوره از جشنواره، علاوه بر ورزش‌های گروهی و توپی پر طرفدار، ورزش‌های حرکتی، رزمی، آبی، قدرتی و همچنین ورزش‌های کمتر شناخته شده همچون هوگام، فیریزبی، ثبت رکورد و ... گنجانده شده است.

غیاثی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه در سال جاری، سالن ورزشی شهربانو و بوستان شهربانو به عنوان دو فضای اختصاصی بانوان راه اندازی شده است؛ این جشنواره نیز به عنوان رویداد اختصاصی ورزش بانوان مشهد، با نام "شهربانو" برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.